0.2

Varit sjukt jobbigt att leva på fucking existensminimum fyra månader.
Men nu, snart så. Bara fyratusen kvar att betala av, sen jävlar är det HEJDÅ NUDLAR & MACKOR.
-
Jag är kluven.
Mitt jobb.
Jag ÄLSKAR miljön, jag älskar att behärska de spel jag dealar till 100%, att utmana sig själv att deala snabbare och snabbare. Och när det är gulliga gäster man dealar mot. Jag vill absolut lära mig fler spel.
Men detta nattarbete.... Och framförallt hur det är upplagt. Jag orkar inte.
NOLL solljus på en månad. Tiotimmarspass tre nätter i rad.
Ledig två dagar sen, innan det är tre nätter till. Och de två nätterna man är ledig så orkar man inte hitta på någonting typ första natten för man är helt slut i kroppen, stel och svintrött.
Väldigt sällan ledig helger. (då allt händer som man vill vara med på, konserter, födelsedagskalas, släktmiddag osvosv.) Högtider är det nästintill omöjligt att få ledigt.
När du väl ÄR ledig, det är då du måste städa, diska, tvätta & storhandla. För när du jobbar så går det inte, du jobbar, äter & sover. Sen är ju inget öppet. & grannarna skulle bli galna om jag ställde mig och dammsög 06 på morgonen..
Enkla saker som att gå till vårdcentralen blir lite av en struggle.
Jag gillar jobbet, det gör jag verkligen!
Men det tar på tok för mycket av mitt liv känns det som.
Jag behöver få solljus, rutiner & sociala självklarheter tillbaka i mitt liv tror jag.

Kommentarer
Postat av: skalman

https://twitter.com/#!/mohammedaliAYLA/status/161800964435742720



!! :D

2012-01-24 @ 18:18:28
Postat av: jos

haha nice! jag skulle inte banga. =)

2012-01-24 @ 18:22:13
Postat av: skalman

Du får fixa en man, då överlever du månaden längre. :-D

2012-01-24 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback