music is like electric sugar



rättegången gick helt okei. sånivet.
pluggandet tar kål på mig. PALLARINTEMERNUTACKHEJ.
men bara fyra veckor kvar.............. sen sommarlov. :)
och hallå. alltså. aj aj AJ mina visdomständer!!!!! jag dör, kan typ knappt gapa och pratar som ett cp när jag försöker, hahaha.
och jag tvärvägrar gå till tandläkaren för att dra ut den, en gång räcker. *LE TRAUMATISERAD*



och iih, musikproducerandet börjar komma igång på riktigt äntligen.
får hit lite riktig studioutrustning snart. slipper spela in på iphonen liksom, hah.
sen så fick jag förfrågan att spela in refrängen i en hiphoplåt. fett jävla roligt. <3
SO IT BEGINS.


:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugar overdose x_X

2010-05-26 @ 23:19:33
Postat av: juliaaaa

ooohw vad roligt!! hälsa att du har en syrra som kan va bakrundsdansare om dom ska spela in någon video. ;D

2010-05-27 @ 13:05:43
Postat av: Mami

Och en liten mamma som kan doa lite(kan oxå dansa lite, om det behövs)

2010-05-27 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback