KARMACOMA




vaknade precis helt febervarm efter en alldeles för lång powernap i soffan, haha.
men fantastiskt skön var den, har varit en lång dag idag.
jobba efter fem timmars sömn, sen gå till farsta, prova en frappe istället för islatte och sen körlektion.
sen tror jag hostan och de värkande visdomständerna spelade in lite i min tvåtimmarskoma, haha.


och hah, måste bara nämna det; somliga tjejer gör precis allt för att killar ska lägga märke till dem på ett visst sätt.
eller det behöver förvisso inte ens bara vara killar, men det är ett uppenbart gallskrik efter uppmärksamhet.
jag typ skäms när jag läser vad folk skriver på typ fb, det är pinsamt som vissa håller på.
känns så fruktansvärt billigt på något sätt. att rea ut sig själv på det sättet..
kanske är jag som är konstig, men jag hajar inte grejen. i'm not that kind of girl.
jag får uppmärksamhet ändå, utan fåniga statusuppdateringar. haha.
men funkar det för er så kör på. :)


imorrn ska jag följa med dagisbarnen på invänjning i skolan.
och på onsdag är det rättegång. och lön, så ngt bra med den dagen är det ju iaf.

och juste: jag har bestämt mig för storstädning i mitt liv.
måste rensa lite, vet vad jag vill ha i mitt liv nu.
vissa kastas, vissa sparas.

nu ska jag dricka té.
puss.



Kommentarer
Postat av: Mami

Thats my girl and you are just wonderful!

2010-05-24 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback