fly away



heij! idag började min semester ihihihihi. och den började på typ bästa tänkbara sätt.
slutade fett tidigt, cyklade hem till mamma och satt i hammocken med ett iskallt glas rosé i handen och
en asskön playlist på spotify. grillade massa gott och åt absurda mängder med tzatziki. brottades med min lillasyster (jag vann) och skrattade, munhöggs med taki och sen fixade mamma glass med blåbär och en asgod drink.

imorrn så tar jag & syrran flyget till malmö, sen därifrån bilar vi ner till danmark och hänger på legoland i typ två dagar.
sen åker vi in till stan och bor där någon natt, för att sen bila hem igen genom tyskland och köpa massa öl osv osv. kommer bli feeeeeett.
ses på typ tisdag! :*


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så goooood så jag vill nästan äta upp dig... Love you!

2010-07-15 @ 00:18:49
Postat av: syster

DU VANN INTE ALLS!!!!!!!!

2010-07-21 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback