it's my birthday and i'll cry if i want to



firade min födelsedag lite i förskott igår med familjen, och det var jättemysigt.
och jag grät igår.
satt i sängen och bara grät för att jag är så tacksam över hur lyckligt lottad jag är.
jag har den bästa familjen a girl could ever have. de skulle gå igenom eld och vatten för mig.
och det har dom redan gjort ett par gånger också, haha, men fortfarande så är det en fantastisk känsla att veta att man har människor i sin omgivning som man betyder så mycket för. och som betyder så mycket för mig.
jag älskar er så mycket!

nu ska jag hoppa in i duschen och ladda för ikväll!
PUSS.


Kommentarer
Postat av: vannie

vad fint <3 alltid varit så avundsjuk på stora familjer där alla got your back som man säger :)

2010-02-27 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback