blue



vad gör dig lycklig, vad gör dig lugn?
en stilla stund i gräset, ett strå i din mun

om du har längtat
till vad jag tror
då vill jag du ska veta att du är så

välkommen så

upp i det blå
här finner du ro på blott en stund
här är det gott
här vill man bo
här kan kyssar
och kärlek gro
och det enda som du gör
för att ta dig dit du bör
är att du tror

säg mig säg mig
vad får dig att le?
när månen på din himmel
som regn faller ner
när du är trött och frusen
och din blick käns tung
då vill jag du ska veta
att du är så ..

 

 

 

vaknade med den låten på huvudet, inte hört den på säkert sju år eller ngt.

sen har den ekat i mitt huvud hela dagen, så jag var tvungen att leta upp den på spotify.

lite konstigt, men ah.

jag gillar den faktiskt! den är mysig. <3

får mig att tänka på något jag inte längre minns typ.


Kommentarer
Postat av: fie

stefan andersson - välkommen



det var ju min och thomas låt!!

<3 det är underbar. och somrig.

Postat av: fie

*den skulle det stå.

2010-02-07 @ 21:21:42
URL: http://thefie.blogg.se/
Postat av: vannie

den låten är så otroligt mycket sommar och bredäng och typ ja..svunna tider och minnen och känslan i magen som inte går att beskriva...

2010-02-08 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback