2 cool 4 school

idag började jag plugga upp gymnasiet, börjar försiktigt med svenska A i 25% studietakt.
har haft magknip och oroat mig och tänkt 'shit hur fan ska jag palla?!? nu har jag tagit mig vatten över huvudet'
...
jag har fram tills fredag på mig att göra klart allt jag ska göra.
idag pluggade jag i EN timma, och gjorde klart 90% av det som måste vara gjort.
nu ska jag bara läsa några sidor ur en bok, sen är jag klar.

det var så enkelt att jag tillochmed började på överkurs uppgiften, att skriva en argumenterande text.
ett debattinlägg. och den måste man verkligen inte göra, om man inte siktar på typ mvg.
HAHA! jag känner mig som värsta pluggisen, fast jag inte ens är det. <3 värt.
men fan, ska det göras så ska det fan göras ordentligt. aight?


och så en bild på lillkissen:

aas


puss.

Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Vad kul, du kommer klara det utan problemas,Love You!

Postat av: julia

duktig du är syster! blir så stolt över dig. puss love u!

2010-02-01 @ 21:23:35
Postat av: tyss

duktig tjej! lär ju gå fint. puss.

2010-02-02 @ 00:36:10
Postat av: vannie

JAG SAAAAAAAAA JUU DEEET!!!! :D hurra hurra hurra <3<3<3

2010-02-05 @ 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback