MEN.

ärligt, jag har försökt mmsa in säkert åtta blogginlägg här nu, men INGET KOMMER?
irriterande. aja, jag får väl försöka bli lite bättre på att uppa från datorn en period då antar jag.
jag hajar verkligen inte vad som är fel. menmen.

idag har vi vart på teater med jobbet, gick från fagersjö till farsta med ungarna,
och det var sol nästan hela vägen. <3 och jag såg en vitsippa på vägen dit! VÅR.
sen när jag slutade gick jag och emelie hem (från fagersjö till trångsund).
en timma tog det, och det var så jäävla skönt att gå i solen med solbrillor & utan jacka.
sen när jag kom hem var jag helt uppe i varv, så jag tog tillfället i akt och städade hela lägenheten.
så jävla produktiv!
och juste, jag har bränt mig för första gången iår också, lite på kinderna. :)
och ett par sommarfräknar har kommit fram också.

 

men det var allt för just nu.

puss sålänge. <3


Kommentarer
Postat av: Mami

Ta inte ett gammalt mms och fortsätt på utan mata in ett nytt så borde det funka.

2010-04-13 @ 22:00:40
Postat av: jos

redan provat. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback