shop 'til you drop.

hej jag har fått lön i fredags.
hej jag har shoppat.
ihih. <3




robin köpte en svampformad lampa i handblåst glas:
ffff





har handlat hårgrejer i MASSOR.
Jane Hellen är typ mitt favoritschampo, och när man väl hittar det gäller det att bunkar upp.
två hårinpackningar, tre balsam, tre schampo (de rosa är för torrt&slitet hår, turkos för normalt.), en deo, en miniplattång, en virkad svart mössa, fingervantar &
kylskåpsmagneter.
sss


ett par rejäla kängor till jobbet.
skitfula, men jag orkar inte frysa om fötterna en vinter till.
jobbar man på förskola så händer det lätt när man är ute och åker pulka med ungarna i två timmar.
ggg


otippat köp. sneakers med rosa detaljer.
gfsfg


vita converse.
önskar bara att det var vår så jag hann använda dem mer än i typ två veckor, haha. ;<
sdgdsg

Kommentarer
Postat av: yen

vart hittade ni svamplampa? =D

Postat av: jos

på eurostore :D

2009-09-29 @ 16:32:55
URL: http://playdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback