närbildslins <3

känner mig fortfarande inte frisk.
lite virrig, darrig, stirrig.
yr, febrig, illamående, huvudvärk, ont i kroppen.
hoppas det går över snart.
funderar på om jag ska ta en tur till vårdcentralen för att kolla mina
blodvärden, eftersom att jag är vegetarian.
kanske har någon brist av något slag, eftersom att jag är så jäkla trött jämt.
det är skitjobbigt att känna sig trött jämt.. man får typ klaustrofobi, känner mig instängd i en trötthetsdimma emellanåt. usch.


btw; såna här fressshhha bilder får man om man köper en närbildslins på netonnet!
i love it. vem behöver ett svindyrt macroobjektiv liksom när man kan köpa en sådan lins för ca 300 spänn.
tog bilden när jag var med jobbet på högdalstoppen.

ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback