mami!

asas


idag ska jag hem till mami & fira hennes födelsedag!
hon fyllde år i veckan, men det blir idag det blir kalas.
grattis till väldens bästa mamma! <3

-

jag ska vara med i en kortfilm som spelas in den 29 november.
den kommer sändas på svt, och jag fick mail med manus och lite info
ifrån regissören häromdagen..
det visar sig att jag ska spela mot två kändisar.
och då menar jag verkligen kändisar.
om jag skulle säga vem den ena av dem var skulle ni
veta precis vem det är... hon är tillexempel bioaktuell nu.
jag är livrädd, haha!
skitnervös.
prestationsångest.
men det ska samtidigt bli jättekul.
känns som att nu får jag en fot in i skådespelarkarriären på ngt sätt.
önska mig lycka till, för just nu känns det som att jag kommer svimma
så fort jag kommer till inspelningsplatsen. :D



puws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback