28 oktober ....


.... skriver jag kontrakt på nya lägenheten i trångsund! på onsdag alltså.
45 kvadrat på BV.
säkerhetsdörr, uteplats, två minuter till centrum.
helt perfekt. <3

R & R flyttar med mig.
och en till liten kisse, som vi inte riktigt vet vad han ska heta ännu.
R vill att han ska heta sleepy.
jag vill att han ska heta samson, haha.
men R tycker att det är ett mongonamn. ;<
så vi vet inte riktigt än.
sheldon? a la big bang theory.. heh.
vi får se.

jag känner mig iaf taggad. ska bli så jävla skönt.
känns som att en stor sten lyfts från mitt bröst.
bort från sumpaaaaaaaan.
och jag ska renovera lite är planen, kanske nytt golv, nya tapeter & kanske ngt mer..
det blir spännande. <:
tur att jag har världens bästa föräldrar som ställer upp i ur & skur. <3

får lägga upp lite bilder på lägenheten på typ onsdag eller något.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback