jävlaskit



skulle varit på filminspelningen idag, men det går inte.
är fortfarande för sjuk.
känns skittråkigt att missa denhär chansen pågrund av mitt katastrofalt dåliga immunförsvar.
men det är inte mycket jag kan göra, försökt med ALLT; pencillin, ipren, alvedon, echinaforce, rinexin, halstabletter, bafucin och ja. ni fattar.

sms:ade regissören igår och sa att jag var för sjuk för att kunna medverka idag.
han svarade:
"vad tråkigt! men det är inte mycket att göra..
och det blir fler chanser. krya på dig. vi hörs, kram!"

svarade och bad om ursäkt för om det skulle bli stressigt för honom att hitta en ersättare.

då skrev han
"det löser sig, tänk inte på oss.
men jättesynd, tror du hade gjort det jättebra!
men som sagt, det blir fler chanser!"

oh well.
det kommer fler chanser, får jag hoppas.

nu ska jag tröstäta ben&jerrys cookie dough
& kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback