#88 back to black

red is dead, back to black.

skulle faktiskt egentligen bli mörkbrunt, men jag skulle säga att det är ganska svart.
eller mörkmörkmörkmörkbrun. med inslag av svart.
trivs bättre i denhär färgen faktiskt. <3

det första jag tänkte när jag torkar håret var att jag ty p ser ut som katy perry ;< haha.
eller katy perrys yngre syster, syssling, pyssling eller ngt liknande.
jag ogillar henne mest för att hon dissar lily allen, och för att hela hennes grej känns så igenomgående fejk.
fake it 'til u make it!
men trots det kan jag inte låta bli att sjunga med i  'i kissed a girl'.

i fredags var jag iaf ute med tyss, vi kom hem typ fem & började spela gitarr då och grejer haha. <3
bartömning på pans i gamla stan = med garanterat massiv fylla.

& idag lördag så vare ju earth hour, så jag släckte/stängde ner allt,
tände ljus & chillade. var rätt coolt att titta ut genom fönstret, nästan alla hade släckt ner.
var så jävla mysigt att jag & R somnade i sängen, haha.
jag vaknade dock efter en timma medans han fortfarande ligger och sover.
och katten var inte sen att haka på heller för den delen.
ska kanske krypa ner jag med, ser rätt soft ut.
hoppas alla har en skön lördag :*

dd

sdsd

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Du är faktiskt lite lik Katy Perry haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback