#83 SHE HAD SO MUCH SOUL

feber

I CAN BE YOUR MINDFUCK.


-

jag är en onoff-affär, min bröstkorg består av en vägg med tusen tv-monitorer.
varje skärm sänder sin egen film.
självklart och högljutt uppblåst vräker de ur sig bilder och menar att deras budskap är det enda sanna.
i vilket sken ska jag betrakta mig själv?

varenda ord som uttalas, varje mening, varje gest, varje handling betyder olika saker,
kan skildras på tusen sätt.
det susar och brusar, jag ser mig i alla filmer.

-

feber, filtar och film.

-


min nya tv har kommit btw.
I <3 42"
nu återstår bara att fixa lite kanaler också, heh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till=)

2009-02-17 @ 17:22:33
Postat av: jos

haha tack!

vem du nu än är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback