#39 under the ashes


förra veckan ringde en kille mig och frågade om jag ville provfilma för en långfilm.
jag blev glad, men frågade vad handlingen på filmen var, man vill ju inte medverka i vadsomhelst.
*LER HIPHIPHORA* haha :(
nej men jag ska tydligen provfilma för huvudrollen,
& huvudrollen ska tydligen vara ganska passiv i filmen.

filmen börjar med en enorm carcrash där jag
är med i, är gravid och hamnar i koma & ligger i koma nästan hela filmen
utom en gång när jag vaknar upp & inte minns någonting typ.
filmen kommer handla om människorna i min närhet hur dom tänker osv.

fick mail ifrån regissören idag där han skickade med ramhandlingen och
hans cv.
han har tydligen vunnit en guldbagge och grejer. :D
jag googlade det och allt verkar stämma.
så nu ska vi bara boka en provfilmningstid
sen får vi se om jag får rollen eller inte.

ska bli kul faktiskt.
längesedan jag gjorde något sånthär nu!

Kommentarer
Postat av: fie

go girl!

grymt ju. :]

2008-09-24 @ 13:14:06
Postat av: jonathan

cool! men dissa inte din insats i hiphip, din line är typ det enda jag kommer ihåg av filmen. förutom ketchupscenen då... ;D

Postat av: N

TROR EN VISS GRÖNSAK ÄR DIG PÅ SPÅREN

2008-09-24 @ 19:55:22
Postat av: zelda

VÄNTA VA :O var du i hiphip! zomg måste kolla om bara för det

2008-09-25 @ 03:01:15
URL: http://kyliegoesdisco.blogg.se/
Postat av: yen

va du med i hiphiphora?? ^^ fan. kul med fiiiilm!

2008-09-26 @ 00:40:55
URL: http://vanillayen.blogg.se/
Postat av: Becca

oh!kändis!:P

2008-09-26 @ 00:45:09
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Frk W

Häftigt. Lycka till!!!! : )

2008-09-28 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback