#56 NO STAR


,,,

i cannot distance myself
you were the one who believed
that only half of a girl
half more than you could deceive

all that I am turns to fear
when you're the boy that I want
i will be waiting right here

i don't know what to believe
sew up the sore make it fake
when you're the boy that I want
I'll be the girl that you hate

-

längesedan jag lyssnade på dem, mitt forna favvoband.
men dom är grymma fortfarande <3

från och med torsdag till onsdag ska jag & syrran vakta kattungar i trångsund.
det ska bli mysigt.

jag har precis cuttat sallad och väntar på matsällskap osv.
asså jag har gått ner mer i vikt till och med
för att jag typ ALDRIG är hungrig och blir mätt jättefort. :(
måste typ vara magkatarr eller ngt, jag vet inte.
men det är fan skittråkigt!
kom ihåg tiden jag kunde smälla i mig en hel pizza utan problem,
nu blir jag proppmätt efter en halv :(
asså visst, gå ner i vikt är väl nice, även om min kropp är bra som den är,
men det är aldrig nice att äta längre..
känner mig aldrig sugen på någonting längre.
förutom typ öl, haha. får dubbla kalorierna i öldrickandet istället. :D

hahahaha kom på att vi har en ettåring på jobbet som är så jävla rolig,
varje gång man säger 'det är maaat!' eller 'det är frukt!' osv
så gör han värsta segerdansen och klappar händerna och har värsta storsmajlet på läpparna
och ba ojää ojäää ojääääää!!! hahahahahhaha <3
och jag har aldrig sett ngn så liten äta så mycket, någonsin!
man skulle vara lite mer som honom :D


aja men ah intresseklubben antecknar meeeeeeeeen ni får skylla er själva om ni läser min blogg.
heh puss?



Kommentarer
Postat av: antonia

hahahaha, ungen, brilliant. det ÄR ju jag. :D



och ja, star no star, fan vad jag hade TOTALglömt.

2008-10-26 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback