#52 SEARCHIN'

hej

fotade på tuben idag osv.
försöker få till ngn bild till en fototävling, temat är 'urban jungle'
soft tema, men svårt att göra ngt som inte alla andra gör.


jag vill tatuera mig!
men jag vet verkligen inte vad. :(
först ska jag bygga ut den på höften,
men jag vill bygga ut den till ngt roligt, någonting som bryter mönstret i den MEN VAD? :( :(
fantasin o-flödar.
jag har ju pengarna,
måste bara make up my mind liksom.
men fortfarande, beslutsångest är mitt andranamn som ni vet.


btw så ska vi på teater med jobbet,
dom har gjort teater av en av dom typ gulligaste böckerna ever
lite därför vill jag nästan inte gå och se teatern
för dom kommer säkert bara pajja hela min puttinuttiga bild liksom, haha.

"Men vem skall trösta knyttet med att säga ungefär:
på natten blir det hemska mycket värre än det är.”

den är det <3



sen så längtar jag iaf liiiite till vintern,
för andedräkten blir till små moln då
och det är faktiskt lite mysigt.

Kommentarer
Postat av: M

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!

2008-10-08 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback