#9 tiny dancer


» Müsîqé: Necro - Violins of Violence

Inatt fick jag ett av mina städryck igen.
Rensar hela garderoben, sorterar småsaker, lägger grejer där dom ska vara osv.
Jag blir helt manisk när jag väl börjar.
Typ om mamma ropar uppifrån och frågar
om jag ska komma & kolla på CSI med dom, blir jag fett sur
och säger 'eh, nej. jag städar!' & lägger gärna till '.. ditt fittcp.' lite tystare.

Så, nu är mitt rum kliniskt rent.
Jag har städat nonstop i säkert fyra timmar.
Jag kan verkligen inte sluta förrän jag städat klart
och allt är perfekt, oavsett hur lång tid det tar.

Jag kommer nog bli som min mormor när jag blir gammal. Haha.

Kommentarer
Postat av: christofer

Sick, jag har precis städat hela badrummet kliniskt rent - mani? ja.

Postat av: Johanna

Hoho. Jag känner igen det där med städmanin som slår till ibland. Man vill bara ha plats, rum & luft - genast.

2006-02-01 @ 19:06:20
Postat av: Vannie

va skönt för dig..önskar att jag kunde hålla mitt rum rent..ibland ligger jag i min säng och önskar att jag var du..haha..att jag också kunde få sånna där ryck lite oftare..:P

2006-02-16 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback