#20 words



jag skrev massor förut.
men mitt skrivande har dött ut. ;<
publicerar lite gamla grejer bara för att jag kollar igenom allt at the moment.




0.1
vi var så ivriga

slukade varandra
som i sångerna

hungrade efter varandras hud
(nu svälter jag)

hur mycket jag var din
om du bara ville ha mig
hur dina fingertoppar värmde
hela mig
invändigt och utvändigt

fjäderlätt beröring och
hjärtklappning

andas närhet och
somnar tryggt med
din hand runt min svank

0.2
smeker min kind

säger att jag kan vara trygg hos dig
ber mig att släppa in dig

jag var din fullt ut
från första början

0.3
minns att jag
kunde räkna millimeter

nu räknar jag mil

0.4
vägrar att sakna offentligt
 (gråter istället i smyg)

Kommentarer
Postat av: zeldi

;________;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback