#14 question

DAGENS KLÄDSEL: svart linne och svart kjol halva dagen, sen svarta mjukisbyxor och en grön t-shirt.
DAGENS SMINK: gårdagens.
DAGENS FRISYR: rufsigt som fan. ostyrigt.
DAGENS PEPP: vädret!
DAGENS HÄNDELSE: att jag faktiskt lämnade in naturkunskapsboken, istället för att böta 200 spänn!
DAGENS LÅT: Air - All I Need
DAGENS VILL HA: ett par snygga vans.
DAGENS SJUKA: JAG. >< orkar inte hosta mer nu!
DAGENS PLANER: tömma skåpet på östra.
DAGENS SKADA: mina läppar är fett torra. :(
DAGENS DUMMASTE: att jag röker fast jag har sjukt ont i halsen.
DAGENS VACKRASTE: min lillasyster.
DAGENS ROLIGASTE: att adam låste ut sig själv.
DAGENS TRÅKIGASTE: städa i köket.
DAGENS KRAM: ingen alls.
DAGENS GODIS: glass, sandwich. ;D
DAGENS HUMÖR: sommarvärmen gör mig peppad.
DAGENS KÖP: två paket cigg och glass till mig och lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback