En vecka sen du somnade. Hör fortfarande d...

img_5508 (MMS)

En vecka sen du somnade. Hör fortfarande dig tassa runt i lägenheten och tycker mig se dig i ögonvrån. Jag tänker varje dag på dina fina egenheter som gjorde dig till den du var. Ditt sätt att pussas med hela jävla tandköttet haha, bufflandet, ditt sätt att sitta vid någon vattenkran och titta uppmanande på mig. Sättet pussel dyrkade dig på och följde dig som ett litet plåster, sättet du såg ut på när du kom springandes ute med svansen i vädret, hur du bet på telefoner och fjärrkontroller när dom stal för mycket uppmärksamhet, att du älskade att tugga på raggsockor, Hans sätt att ställa sig på två tassar och pussa en när du vill ut. Att du älskade avocado, gurka och allt möjligt konstigt som katter inte borde gilla. Alla gånger du lät pussel ligga på din rygg när han var liten. Vi saknar dig här hemma.. Och kommer alltid minnas dig och de fyra åren av lycka, skratt och tröst du skänkte mig. Sov gott hjärtat mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback