we can fight our desires




lika förvirrad som vanligt.
och tankarna fram och tillbaka, tillbaka och fram.
men jag vet mitt värde.
och jag står här på världens yta och klarar av utmaningar & prövningar utan dess like.
upp ur sprickan i asfalten växer jag.
och jag känner för att göra musik, det brinner i mig.
mitt hjärta och mina fingerspetsar glöder.
det enda som hindrar mig är de tekniska delarna, tyvärr.
inget går min väg där, men det är tur att jag är envis.. lite musik har blivit inspelad iallafall.
jag ska börja publicera, snart. men till en början bara lite försiktigt.
lite hemligt..


<3





Kommentarer
Postat av: vannie

ja känner igen mig i de du skriver.."och jag står här på världens yta och klarar av utmaningar & prövningar utan dess like.

upp ur sprickan i asfalten växer jag." jätte fint.

2010-05-07 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback