R.E.A, sturecompagniet och mondaybar.



bakis som fan, men det är okej. då får man ligga och glo på serier hela dagen under en filt.
gårdagen var iaf askul, gick hem till emelie och drack några sånadär goda gin-båt-drinkar.
sen åkte vi in till hamburgerbörs.
middagen var katastrof, maten var kall när jag fick in den och blev inte ens mätt.
mina kollegor fick alkoholfritt vin till maten som smakade skit, haha.
servitörens kommentar var "eh oj. äkta mig."
sen började showen. och jag har fan satt ihop bättre grejer på dramalektionerna i femman.
så jävla LAME. fucking pinsamt att se anders lundin ha ett svanhuvud på hans ädlare delar och bli smiskad, haha. komik är INTE din grej, stick to what ur good at istället, programledar-anders.
så, ja. jag och två kollegor gick och satte oss i baren istället. mycket trevligare än dendär keffa showen.
sen när showen var slut så bangade alla äldre kollegor på att dra vidare, men jag och tre till gick till sturecompagniet.
första gången på stureplan för min del. och haha. fyfan asså, hetsen att komma in är HEMSK! tur att emelie kände vakten, så vi slapp stå i kö och betala. vi dansade och röjde på dansgolvet, sen drog jag till mondaybar och mötte upp fie och jeanette. gratis inträde återigen, tack och lov, 280 spänn för en onsdagsklubb är väl liiite saftigt imo.
dansade ännu mer, drack ännu mer, blev asfull, åt på mcdonalds, slogs med en ninjaturtle, skrattade och åkte svarttaxi för en hundring hem.

vakande för ett tag sen.
ont i lungorna pga av hostandet.
bakis, äta flingor.
tvätta klockan fyra.
kolla på serier.
mm. pusshei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback