singing that melody



första utkastet av låten är färdig som sagt. mer saker ska läggas till, lite mer melodiska beats typ och så. 
sjukt roligt, spelat in i två nätter nu. <3 jag vill alltid hålla på med dethär.
snackat med snubben som gör beatsen, han vill göra en hel skiva(!) med mig, för att han gillar min röst så mkt.
men han ville göra mer acoustic style, vilket passar mig asbra.
han känner massa folk i musikvärlden tydligen. "sen när vi fixat skivan, så kirrar vi några spelningar åt dig."
aaaah, vad fort allt går! hänger knappt med. iih. det pirrar. :D
förövrigt så är han ett fucking musikaliskt GENI. aldrig sett ngn hantera gitarren som han gör, wow.
haha sen har han sålt beats till kartellen. så jag har fått höra ett beat till deras låt innan den har släppts. ;D
exclusiiiive va?

kissen har förövrigt gjort illa tassen, så han haltar omkring här hemma. :(
såna här stunder önskar man att man skaffat djurförsäkring. stackars litän.

var hemma hos mami och grillade idag. jättemysigt! kommer vara mätt i typ två veckor nuw, hah.
grillat, tzatziki, pommes, grekisk sallad osv osv. sjukt gott.
spelade upp låten för några där, haha, två pers tror att det är robyn som sjunger. lol.
längtar tills vi ska spela in mer. mmmmm.
pusshej.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jooooooooooooooooos. försäkra dom nuuuuu! det är fan ett måste.

2010-05-31 @ 09:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback