omfg


åh herre min jävla gud jag har precis sett att VÄRLDENS FUCKING STÖRSTA HUS-SPINDEL
har bestämt sig för att typ bo på min uteplats!!! asså, jag tänkte att jag skulle ta kort på den så ni ser hur stor den är men jag vågar fan inte för den är GIGANTISK och jag vågar inte släppa den med blicken för då kommer den typ hoppa på mig.
den är typ så stor att man HÖR fotstegen när den kryper omkring.
SHIT vad det suger att vara ensam nu, haha, jag vågar knappt gå ut och röka. :(
när jag upptäckte den så typ backade jag tre steg och sa samtidigt "oh shit herreminjävlagud vilken äckligt jävla fet spindel" för mig själv mendas två pers passerade och tittade konstigt, haha.
ALLTSÅ. ibland suger det att bo på bv. det finns säkert INGA såna stora spindlar en våning upp.
jag funderar på att typ knacka på en granne och be om hjälp, hahahaha.
TA BORT DEN BARA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback