dreaming 'bout revolution

asså wow. jag somnade mitt på dagen precis och hade VÄRLDENS HÄFTIGASTE DRÖM.
låg kvar i sängen när jag vaknade med stängda ögon för att typ njuta ända in i det sista av den, för
den var så otroligt verklig och detaljerad. memorerade den så gott jag kunde och sen så skrev jag ner den:

tre blåa örnar, stod på mammas bil och fotade,
sen kom det björnar, en björnmamma och tre björnungar, alla la sig mitt i vägen.
sen isbjörnar och rådjur. rizla var där hela tiden också med sin orangea strut han har runt halsen just nu.
detta var mitt i någon slags filminspelning.
hela känslan  var helt jävla magisk, örnarna var ENORMA och vi var typ tre centimeter ifrån en av dem, och  tittade rakt på mig med sina stora örnögon.
försökte ta kort med min iphone men det gick inte riktigt, för skalet på min iphone ramlade sönder hela tiden.
sen var det plötsligt min gamla telefon jag hade i handen, men minneskortet verkade vara fullt så jag fick bara typ tre suddiga bilder

-

jag och vannie sprang för att Han troligen hade kommit (han=ngn som var ute efter oss, vet inte vem haha.)
jag kände det i luften och vi försökte springa men det gick jättelångsamt.
vi sprang brevid ett stort hus med ett tak där det lossnade järnbitar ifrån
som landade i våra huven, lite nintendofeeling, som istapparna i mario typ.
sen kom vannie på ngn kaninformel av ngt slag och sa den högt,
och då blev vi snabba och smidiga som kaniner (haha what?), hoppade över alla hinder i vår väg, och vi lät Ingenting, ljudlösa fotsteg och vi sprang mitt i en bilväg tillsammans med massa rådjur

-

sitter på en buss med julia & rizla.
leksaker i bussen, hittade tre par färgglada barnskor under sätet.
busschauffören undrade om han glömt typ hela sitt hem där bak och jag sa
'ja, typ två farbröder, tre par skor och lite leksaker..'
sen gick han bak för att kolla men bussen fortsatte att köra ändå.
men jag skulle av vid trånkan centrum, så han gick tillbaka till sitt förarsäte
och sen höll vi på att köra på en kopia av brittany murphy som gick över vägen utan att se sig för,
jag gallskrek för det var så SJUKT nära och jag såg hennes rädda blick.
men hon klarade sig, och jag förklarade för medpassagerarna på bussen
att det var typ som i final destination, sen jag går av.

hahaha. helt fantastisk dröm! mer såna tack.

Kommentarer
Postat av: vanniehaha

haha fan vilken skön dröm :)

2010-06-13 @ 13:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback