don't go chasing waterfalls

idag har inte varit okej.


och typ lite såhär känns det att
vem ringer jag när allt känns såhär?
för allt och alla känns så deceiving och jag känner mig sviken
och det är så jävla svårt att få mig att ens VILJA ringa någon annan när allt bara totalkrockar känslomässigt och
jag behöver någon som reder ut trasslet lite med några väl valda ord.

och min tillit är inte alls bra till andra och till mig själv.
jag litar inte på något eller någon och hatar och tycker det sämsta istället.
och har panikstädat i typ två timmar så det är kliniskt rent
och nu sitter jag själv och dricker öl istället och är typ ledsen.
och jag är så jävla arg och besviken på folk och framförallt på
mig SJÄLV som så fort jag närmar mig ett mål i mitt liv så bara lägger jag ner allt
och SKITER I. det ger mig sån jävla ångest.
typ musiken, det kändes så jävla roligt och fantastiskt och massor hände och
nu vill jag inte mer.
det är nästan som att jag inte vill bestiga bergen då blir kullarna för små..
och körkortet är ett annat exempel och ja. jag vet inte...

äsch, jag tycker egentligen inte om att skriva sånthär här men jag vet inte var jag ska lägga allt riktigt, så det hamnar här idag.





och grattis på treårsdagen älskade lilla vän <3






Kommentarer
Postat av: Mami

>3 puzz på pannan!

2010-06-30 @ 23:10:54
Postat av: Terese

Det löser sig förr eller senare gumman! Önskar bara du slapp gå igenom det där när man ledsnar på allt och bra tappar all tillit för jag har varit där så många gånger. Men det blir ju alltid bättre hur fel det än låter just nu! Var stark och försök ta dig igenom vardagen bara <3

2010-07-01 @ 08:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback