babycakes

(IT'S NOT WHAT GOOD GIRLS DO)


brushes i ps. fast jag får aldrig till ngt snyggt, men det är nog mest för att jag inte har tålamod att sitta längre än två minuter..
kom hem från jobbet och sov i en halvtimma.
slagga på soffan med filt och katter. mmmmh.
nu dricker jag flädersaft med massor av is, så sjukt gott.
påminner en om sommaren lite.
(ärligt, hajarni hur långt borta sommaren egentligen faktiskt är? åkte på kryssning i början av APRIL förra året
och satt uppe på däck i solen och drack öl i min vårjacka. that's SO not gonna happen this year. =( )
minus 25!!! på mitt jobb idag. crazy!

mit jobb håller typ på att ramla ihop av kylan haha,
vattnet har frusit i ledningarna, så vi var tvungna att slå ihop två avdelningar, för det blir lite jobbigt när en avdelning inte kan diska, byta blöja, tvätta ungarna efter maten, dricka vatten, osv sov.
taket på min avdelning började bukta för att det var typ tre ton snö på taket.
nu har dom skottat, men iallafall.
plogbilen som plogar vår gård har lyckats backa in i staketet runt gården, så det är helt trasigt.
dörrarna till förråden går inte att öppna för det mesta, för träet har svällt och frusit.
shit vad jag älskar vintern, nämnde jag det?
tsss.



nu ska jag nog hem till mamma och låna hennes singstar & ps2.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback