do you remember the 90's?

ajuste, glömde skriva att jag var på REJV i lördags! haha. :D
längesedan jag såg så många uv-tomtar och rejvtroll på ett och samma ställe. ;D
i vilket fall så låg festen fyra minuter hemifrån mig i sumpan, fie skulle dit, jag blev lovad att låna pengar av fredrik och jag var uttråkad, så jag tänkte; varför inte?

kommer dit lite senare än alla andra, vid typ 22:30.
då står alla utanför och köar till en fest som började 21:00?
weird. men det visade sig att dörrvakten hade avbokat i sista sekund, och att en ny var påväg nu.
ingen fick komma in på festen förrän den nya hade behagat att dyka upp.
asså stackars dom som köade i två timmar.
jag behövde iaf bara vänta i typ 30 minuter, men det gjorde inte så mycket, jag hade skittrevligt i kön. :D

i vilket fall så hade dom riggat upp en fotostudio mitt på dansgolvet!
haha, kul idé måste jag säga.
sen är det väl en annan sak att jag ser tvärpackad ut på de flesta bilderna. heh.
men det bjuder jag väl på. (:
här är iaf en fin bild på fie & mig som danne tog:

(puws hjärtat mitt. <3)


ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback