BIGGER THAN GUNS


så jävla typiskt mig.
när jag väl fått mitt hår blont igen, så börjar jag längta tillbaka till det mörka
när jag kollar på bilder från när jag hade det mörkt.
hahaha. jag suger. :(

jag vet inte riktigt vad jag passar bäst i riktigt.
men projektet just nu är väl fixa mitt hår lite mer skandinaviskt blondt, men med ljusare slingor i.
just nu börjar det närma sig platinablont.
men när jag får lön kanske jag ska ta mig i kragen och ta en sväng till frisören.
vi får väl se!

idag är jag iaf hemma och är sjuuuuk.
fett tråkigt. :(
blir så rastlös av att bara sitta inne, fast jag inte orkar göra någonting.




i wanna bigger than Jesus and bigger than wrestling
Bigger than the Beatles and bigger than breastimplants
l'm gonna be the biggest thing to hit these little kids
Bigger than guns, bigger than cigarettes

fff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback