wii.


nu har jag wii-fittat i 63 minuter och ringt jobbet och sagt att jag kommer imorgon.
har varit sjuk sen i tisdags, med influensasymptom.
lite nojjig över att jag kanske smittade mormor eller morfar igår,
men jag höll mig borta från dem så mkt jag kunde.
idag mår jag helt okej.


dddd

gått ner typ två kilo av ett te jag druckit i två dagar nu; manasulte heter det,
och är ett såkallat 'detox te' som ska rensa ut slaggprodukter..
det är bara tillverkat av örter.
det går att köpa
här, för den som är intresserad!
så nu tänkte jag försöka börja äta lite mindre socker & träna lite mer, och gå ner ett par kilon till.
siktar på en kroppsform som på bilden ovan igen.
bilden är tagen från när jag var i bulgarien.
varför var jag så smal då? konstigt. blek som fan var jag iaf. :D
anyway, tanken att börja motionera mer passar extra bra just nu,
eftersom jag & robin ska vara hundvakt i helgen åt denhär snyggingen:

ffsf

långpromenader is the shit.
hoppas det inte blir dåligt väder bara, då tappar man motivationen för långpromenader litegrann.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback