moving grrl.

hej, jag fick ett samtal igår.
det var en tjej som ringde och sa
'hej, jag har en lägenhe till dig här om du är intresserad.. du står först i kö.'
fick en smärre chock, eftersom att jag redan har en lägenhet i sundbyberg.t
denna lägenhet ville jag mycket hellre ha, den ligger i trångsund centrum, är större än den jag har nu,
och ligger på bottenvåningen, vilket innebär att jag kommer kunna ha min katt där!
han har ju blivit så van vid att vara ute att han inte kan bli innekatt igen.
vore liksom inte schysst mot honom..

i vilket fall så åkte jag & kollade på den och insåg att YES, HÄR VILL JAG BO.
så nu ska jag hyra ut lägenheten i sundbyberg i andrahand & istället ta detta kontrakt i trångsund.

det känns HELT JÄVLA AWESOME att vara tillbaka i söderort.
jag har saknat det!

flyttar dit första november, alla får komma på inflyttningsfest! :D
puss. <3


ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback