#84 zion

PROJEKT: guitar hero på riktigt till sommaren!
och jag har lärt mig en hel del redan på bara några dagar!
känns fett roligt.
har alltid längtat efter att kunna spela ordentligt, komma på en låt i huvudet och bara spela den.
känt mig lite handikappad att ha sången och orden men inget instrument.
kan ju spela piano, men jag har ju inget piano hemma. & gitarr är mkt softare.
och nu är jag fan på god väg. fått tummen ur liksom. :D
kunde spela början av laleh 'det är vi som bestämmer' & rufus wainwrights 'hallelujah'
genom att bara kolla vilka ackord det var.
learn



och jag har precis beställt denhär tröjan <3 <3
tittat på den i tusen år nu, så nu var det fan dags att köpa.
jag älskar att fönstershoppa. och det bästa med att göra det på internet är att man sen kan trycka på en knapp så är den påväg hem till mig!
mmmmmh.
zzz




just nu är jag sjuk, längesen jag hade såhär mycket feber.
men i övrigt så snurrar allt på! :*
hai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback