#82 NINE CRIMES

hej. jag har flyttat till sundbyberg nu!
det är fett soft faktiskt. softare än vad jag trodde.
fem minuter till tuben, en minut till pizzeria & jourlivs som har öppet till 23 varje dag, och max tio minuter till ALLT annat.
mcdonalds, subway, krogen, restauranger, pendeln osv osv.

THIS IS MAH CRIB:
hall
hallen! & muggen till vänster.

vardagsrum
vardagsrum part 1


vrum2
vardagsrum part 2
& i helgen får jag min 42tummare vaaaa.
så då åker tjocktvn ut från balkongen. *LER ROCKSTAR*

lya
del av 160säng <3

kök
KÖKET <3

så så ser det ut.
jag stormtrivs <3





haj
& nu ska jag uppåt i landet på begravning. </3
RIP.

Kommentarer
Postat av: Bemzi

42-tummare?! jag flyttar in hos dig. rizzla åker ut, jag är allergisk.

2009-02-12 @ 20:42:08
Postat av: Terese

Mysig lägenhet! Jag kommer och våldgästar dig nästa gång jag är i Sthlm, förmodligen när jag ska kolla på lgnht så fort Suzana hittat ngt. (:



Hoppas för övrigt det inte blir allt för jobbigt på begravningen!

Ta hand om dig gumman! Du är finast! <3

Postat av: antonia

fyfan vad fresh!!! ser jättemysigt ut. vill ocksåååå bo så. helt glad för dig. :)

2009-02-13 @ 15:25:20
URL: http://antoniavai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback