#30 failure



det gick inte som planerat.
vaknade och mådde illa.
tvingade i mig en macka och fick koncentrera mig på att
inte tänka på hur varje tugga bara växte i munnen ju mer jag tuggade.

gick till jobbet, fortfarande illamående.
kommer in, sätter mig vid bordet
och hela rummet bara snurrar. och då menar vi verkligen SNURRAR.
det känns som att huset gör kullerbyttor.
kallsvettas, darrar, är sjukt illamående.
det svartnar för ögonen och jag får hela tiden koncentrera mig
för att hänga med i samtalen med mina kollegor.
måste hålla i mig i någonting när jag reser mig upp för att inte svimma.

'hur mår du? du ser inte pigg ut..'
allt slutar med att jag går hem efter en halvtimma på spaghettiben.

imorgon måste jag ha läkarintyg för att få en godkänd frånvaro,
annars blir jag helt utan ersättning.

usch
jag vill inte vara med längre :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback