#58 a snake called baby

dd

(kolla vad kreativ jag är på mitt jobb! :D)


det var typ längesedan jag skrev ngt, det är ju lite trist.

jag är förkyld som fan just nu, jävla barnbaciller. :(
hurklar upp typ 20 ton slem varje morgon, det suger.
heh, kanske mer information än vad ni ville veta :D
hångla?
jag dricker röd solhatt-extrakt & hoppas på att friskna till till helgen iaf.

jag har massor av grejer att göra!
i helgen tänkte jag hinna med detta:

FREDAG
- friskna till?
- äta middag med robin+familj.
- all out dubstep 1yearparty

LÖRDAG
- umgås lite med mormor & morfar som kommer och hälsar på.
- badbollsjubelium? STORT kanske, men likväl; kanske.

SÖNDAG
- fira mami & adam.


seni övrigt så hade jag tänkt att åka på kryssning denhär månaden.
det vore nice! vilka är på? ;D
sen är det spikat datum nu; den 29:e åker jag & robin till kolmården för att klappa varg.
fett soft <3


och apropå mitt jobb,
när jag har vilan (ungarna vilar en timma efter lunch)
& vi lyssnar på sagan om lilla sjöjungfrun på band
så slutar det ALLTID ALLTID ALLTID med att jag har frasen
'en liten krabba från jamaica kom kilandes över sanden!' på hjärnan.
hahaha, weird. men det låter så roligt när han säger det på bandet :D

-

JAG VET
NU SKA JAG ÄTA GLASSBÅT <3 <3
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback