#55 essingen annars


HEJ
jag har fått ett erbjudande om en lägenhet på lilla essingen.
förstahandskontrakt, en etta på 41 kvadratmeter.
inflyttning första november.

ganska lång resväg till jobbet, ca 50 minuter.
tio minuter till hornstull/fridhemsplan.
10 minuters bilresa till jobbet, det som är synd
är att jag inte har ngt körkort. :/
men.. ah.
SKA JAG SLÅ TILL?

så är det liksom inflyttning om två vevkor OMG shit asså
ska på visning i veckan är det tänkt.


btw så har jag fått ett nytt smeknav av robin; snoozan.
för att jag gillar att snooza på morgonen, hahaha. :(
men det är fett nice att vakna av klockan och kolla på den å ba aaahveeesst jag kan sova tio minuter till
& sova och sen vakna av klockan tio minuter senare IGEN & ba YESSS jag kan sova tio minuter till!!!!
jag blir lika glad varje gång :D haha <3

Kommentarer
Postat av: N

jag har läst någonstans att man blir tröttare senare under dagen om man snoozar, passa dig

2008-10-13 @ 07:30:17
Postat av: vannie

klart du ska ta den :D

2008-10-13 @ 12:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback