#51 studio 24


idag har jag provfilmat!
vi var i roy anderssons studio på östermalm.
dom hade riggat upp värsta sjukhussängen och allting,
kändes lite nervöst när det blev så verkligt liksom.

men det gick bra tror jag!
han som filmade sa 'fan, jag är imponerad!! har du spelat mycket innan eller?'
jag ba ööh nej hiphiphora, haha.
MEN GUD sa han då.
nä jag skoja
men ah
& regissören sa 'det kändes bra, det var fint'

han sa att han skulle ringa snart!
så vi får se om jag blir en moviestar eller ej
inom en snar framtid, hehe. ;D

Kommentarer
Postat av: fie

wiiii. jag håller tummarna!

2008-10-07 @ 18:56:03
Postat av: N

MEN GUD

2008-10-07 @ 19:12:04
Postat av: jonathan

hahaha, "MEN GUD" <3! lycka till, soetnoet!

Postat av: Frk W

Mkt spännande!



Men ska du verkligen bara sova i filmen?

Blir det inte lite återblicker och sådant?

2008-10-08 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback